LIDER MEDIA – BIOANDINA poduzetnička priča

Vodeći poslovi magazin LIDER, izabrao je našu poduzetničku priču za lipanjsko izdanje:

Marko Ferk godinama je vezan za Južnu Ameriku. Poslovna putovanja povezala su ga s tim kontinentom koji obiluje autohtonim biljkama, očuvanom prirodom te čistim zrakom kojega bi se i Lošinj posramio. Marko je kroz godine dolazio u doticaj s moćnim biljkama i raznim proizvodima za zdravlje iz netaknudih dijelova Anda i Amazone, a fasciniran jakom tradicijom i čarolijom njihovih biljaka, prvenstveno mace, satche inchi, cat’s claw, camu camu te chanca Piedre, koje pomažu općem zdravlju tijela, imunitetu, balansiranju hormona, reproduktivnom sustavu i slično, odlučio je ove, za naše područje egzotične, biljke predstaviti hrvatskom i regionalnom tržištu kako bi i stanovništvo naših krajeva dobilo priliku okusiti njihove dobrobiti. Tako je nastala tvrtka Jelmark i brend Bioandina. Marko je sa svojom suprugom Jelenom pokrenuo ovaj brend koji se posljednjih godina našao na policama brojnih domaćih ljekarni.

Iako je sve krenulo od Marka Ferka, glavnu riječ u tvrtki ipak ima direktorica Jelena Ferk koja je 2015. godine zbog rođenja djeteta i promjene životnog tempa morala dati otkaz na poslu što ju je zatim i motiviralo da krene s Bioandinom, odnosno da pokrene zajedno sa suprugom obiteljsku tvrtku i krene s uvozom želatinizirane mace, kakaovca, chia sjemenki i quinoe te prodajom preko webshopa.

– Najveći nam je izazov bio manjak vremena za bilo kakve pripreme ili predradnje, a s druge strane nismo imali od koga tražiti savjet ili učiti sve što nam je trebalo za segment ‘egzotičnih biljaka’, odnosno za klasifikacije, odobrenja ministarstava, dozvole, testiranje proizvoda i slično. Bilo je mnogo nepoznanica i sve smo morali sami naučiti – govori Jelena Ferk dodajući da je najzahtjevnije bilo uskladiti sve segmente da bi dobili finalni proizvod spreman za tržište.

Prvi proizvodi Bioandine, tog brenda suplemenata u čijem imenu leži podrijetlo samih sastojaka, bila je superhrana, odnosno chia sjemenke, quinoa, sol de maras, kakao te želatinizirana maca u prahu.

– Nažalost, sa segmentom superhrane nismo mogli biti konkurentni na tržištu zbog cijene sirovina i transporta. Od svih proizvoda najviše smo se istaknuli s adaptogenom biljkom macom jer smo jedini imali želatiniziranu macu. U vrijeme kada smo pokretali tvrtku bilo je popularno da sve bude sirovo i svi su na tržištu imali prah sirove mace. Kada sam sada već davne 2016. godine bio u Peruu u regiji Junin gdje na četiri tisuće metara nadmorske visine raste korijen mace naučio sam da domaće stanovništvo macu konzumira isključivo termički obrađenu – tvrdi Marko objašnjavajući pritom da je konzumiranje sirove mace otprilike jednako konzumiranju sirovog krumpira.

…..

Cijeli tekst pročitajte OVDJE.

https://lidermedia.hr/tvrtke-i-trzista/269062/

Najbolja ponuda za Vas!